Haxen Királyi Söröző

1. Söröző

01. Szállodák Budapesten és környékén hirdetés 163 értékelés A négycsillagos, 49 klimatizált szobával illetve apartmannal rendelkező Royal Club Hotel a... 115 értékelés A Bánki-tó partján, Budapesttól 65 kilométerre, Nógrád megyében található a Tó Wellness Hotel. A... 16 értékelés A háromcsillagos City Hotel Unió Budapest szívében, a város üzleti és bevásárló negyedében... Látogass el Facebook és Google+ oldalunkra is Keress bennünket a Google+-on!

Söröző

Általában nagyobb társasággal érkeztünk, emiatt előre lefoglaltuk az asztalokat. A kiszolgálás egyszerűen tökéletes, udvarias, kedves, de mégsem "bratyizós" pincérek, korrekt számlázás a végén, és részletes felvilágosítás az ételek elkészítéséről, összetételéről. 2013. áprilisban, a párjával járt itt Értékelt: 2013. június 14. - 4 látogató hasznosnak vélte Egy rosszul sikerült színházi előadás közben, úgy döntöttünk, hogy a második felvonást egy étteremben üljük végig. A Haxen étterem pont kényelmes helyen volt hazafelé, így ezt választottuk. Pincérek: Ilyen udvarias, vendégközpontú kiszolgálást is ritkán lát az ember. Evés közben nem szeretem ha zavarnak, de mégis jól esett, hogy megkérdezte egy magas ősz hajú pincér, hogy mindennel meg vagyunk-e elégedve. 2012. júniusban, a párjával járt itt Értékelt: 2013. június 13. - 2 látogató hasznosnak vélte A Haxen király étteremben az Étterem hét alkalmával regisztráltunk. Nagyon meglepett a korhű hangulat, a kiszolgálás nagyon udvarias volt, a 3 fogásos ebéd pedig mind ízben, mind árban tetszett.

Hová utazol mostanában? Válassz az Ittjá segítségével! Nyaralás >> | Wellness >> Elérhetőségek 1068 Budapest, Király u. 100. Térkép Király100 Gastro Corner Budapest értékelése: 1606. helyezett a 4414 budapesti étterem közül Így is ismerheted: Haxen Király Étterem Nyitva tartás: nem ismert Hely jellege: étterem, söröző Konyha jellege: magyar, nemzetközi Specialitás: Menü nyelve: magyar Szolgáltatások: légkondícionált helyiség, vegetáriánus ételválaszték, akadálymentes, asztalfoglalási lehetőség, kisállat bevihető... Főétel: Kb. ár nem ismert Kártyák, utalványok: Visa, EC/MC Csapolt sörök: Király100 Gastro Corner Budapest képei Képek az üzemeltetőtől Képek a felhasználóktól Jártál már itt? Írd meg a véleményed! Király100 Gastro Corner Budapest vélemények 2016. márciusban, a párjával járt itt Értékelt: 2016. március 18. - 1 látogató hasznosnak vélte A belső tér nagyon hangulatos, de ezt sajnos sikerül minden lehető módon lerontani. Egy héttel előre foglaltunk asztalt egy hétközbeni estére, hátha elég idő lesz ez ahhoz, hogy egy megfelelő helyen ülhessünk.

Hat nem fantasztikus?

Haxen Király Étterem étlap, házhozszállítás | NetPincé 1068 Budapest Király u. 100. Nyitva tartás: 12:00 - 0:00 Hasznos információk Parkolás: Utcán, maximum 150 méteren belül. Dohányzó: Igen Különterem: Igen Nyitva tartás Csütörtök 12:00 - 0:00 Az online rendelhető torták és sütik mellett mi webes sütiket (cookies) is használunk ahhoz, hogy még boldogabbá tegyük a rendelőinket, így rengeteg plusz kényelmi funkciót tudunk neked nyújtani.

1. Norvég követség budapest
  2. Hol
  3. Kézimixer - Tálasmixer vásárlás
  4. Die hard drágán add az életed
  5. Steve berry királyi fortély letöltés
  6. [Film-MaygyarOnline] Az Emberi Százlábú 2 Magyar Felirat | Filmek::Magyar Felirat
  7. Beerco söröző
  8. Képek 2019 - 2020 | Erkel Ferenc Gimnázium
  9. Nádix Panzió Debrecen
  10. Dal 2019 dont les
  11. Lúgosító ételek ( TÁBLÁZAT | Egészségesen étkezni, Egészség, Egészséges élet

Nem így történt, bár az étterem majdnem üres volt, egy elég kellemetlen helyre ültettek, ahol a hátunk mögött közvetlenül hallgathattuk a rázsúfolt másik asztalnál folyó társalgást. Az értékelést az Ittjá egy regisztrált felhasználója írta, és nem feltétlenül tükrözi az Ittjá véleményét. 2014. februárban, barátokkal járt itt Értékelt: 2014. június 24. - 2 látogató hasznosnak vélte Már régen nézegettem a helyet, mert a közelben lakom. Amikor az egyik tévéműsorban megláttam, hogy már többedszerre kiváló étteremnek választotta egy szakmai zsűri, eldöntöttem, végre kipróbálom. A barátaimmal sok mindent megkóstoltunk, egymás ételeit sem hagytuk ki, mivel minden ínycsiklandó volt. Éppen tél volt, így vaddisznót, őzet, fácánt ettünk. gasztrokirálynő Budapest Székesfehérvár Cegléd Miskolc Nagykanizsa Szentendre Mosonmagyaróvár Balatonlelle Gyöngyös Vác 2013. novemberben, kollégákkal járt itt Értékelt: 2014. március 13. - 1 látogató hasznosnak vélte Munkatársaimmal több alkalommal jártunk már ebben az étteremben karácsonyi vacsorán és névnapi ünneplésen is.